veckan

Ååååååh, efter mitt lilla utbrott i förre inlägget så kom allt tillbaka, säger ju att våld löser allt <3<3<3
Den här veckan har vart... speciell!
Kan säga några av alla udda saker jag vart med om..

[x] sprungit in i väggen
[x] ringt på fel dörr när jag skulle till jonna
[x] en snygg avramling på ridlektionen
[x] ätit 4 glassar på mindre än en timme
[x] skämt ut mig enormt på ett ställer där man inte får skämma ut sig
[x] ponnyridning på skola
[x] lektions DM, hoppning
[x] ramla av på DM
[x] ta sönder min cykel
[x] vart på världens grymmaste och bästa humör
[x] vart på världens sämsta humör

Skulle nog kunna göra listan lååååång, men känner att det blir lite "kbry" om jag fortsätter.



random bild på söt kissemisse

Kommentarer
Postat av: linn andersson

2011-05-16 @ 21:20:21
Postat av: linn andersson

2011-05-16 @ 21:20:35
Postat av: linn andersson

haha kör aldrig med sådant här, hihi.

så ta tillfället! ANMÄL DIG TiLL BLI VECKANS BLOGG IDAG.

2011-05-16 @ 21:22:01
URL: http://llinnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0