det va längesen det va du och jag

Har ni tänkt på hur skumt Sveriges väder är?
Häromdagen hade jag vinterjacka och halsduk och idag va det sommarväder. Sjukt skumt skulle jag säga.. Fast jag klagar inte på att våren är här, sjuk nice.

Dagen idag har spenderats med ett gäng sköna konfirmander i solen. Trots en taffsande gubbe så va dagen grym, haha dahlberg <3 Efter det blev det stan ett tag med Lotta och Amanda. Grilla korv va jag och amandisen grymma på förresten, inte lite brända eller nått.. Mitt hår luktar sjukt mycket rök så ska nog ta en dusch och kanske plugga litegranna.



förresten höll mitt hår på att brinna upp idag, lite små läskigt faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0