jag skulle pröva mina läppar mot nån annan, om du lämna mig nu

Tjeeeeenare mannen.
Idag är mitt humör på topp, om inte ännu bättre.
Börja med att sova så länge jag ville, sen till min fina amandi. Jag kolla på när hon fick största dampet, bland det roligaste jag sett. Sen gick vi ut och träffa två härliga grabbar, va mys. Gjorde lite allt möjligt. Sen hem till dampet igen och min mamma hämta mig där.

Allmänt skön dag, och kan ju inte direkt klaga på den underbara solen, det mesta känns så bra för tillfället. Ni ska bara veta hur skönt det är. Nae nu ska jag duscha och lite så, upp tidigt till konfa imorgon.  Men ha det bra hörreni!



och ja, helt normala!

Kommentarer
Postat av: linn andersson

jag älskar dig <3

2011-05-07 @ 23:03:45
URL: http://llinnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0