Onsdag

T J A
Mådde riktigt dåligt imorse, allt va kaos. Men finaste Jonna och Linn rädda min dag, ni är guldvärda tjejor. Helt störda va vi, men lev livet bara! På donken så vettifan vad vi höll på med, men blickar fick vi.. Men kul as hell. Sen stall och red Nasse. Gick bra tycker jag, lite osams va vi bara.

Nu ska jag strax skriva ett inlägg på Amandisens blogg, ska göra det åt henne ibland haha. Sjukt kul, för hon har en hel del läsare. Men har inget kul att säga, ha det gött.



hahahahahahaha jag dör, grym humor asså.
och ja agnes, jag är grym på att redigera bilder så säg inget annat ;)

Kommentarer
Postat av: Agnes Jalkemo

HAHAHAHAHAHAHAA ASSÅ GUUUUUD

2011-05-04 @ 22:29:54
URL: http://hubbabubbaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0