om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då?

Humöret på topp, I'm lovin' it.

Kvällen igår spenderades med Amanda, den flickan gör mig så glad. Vi typ snacka, såg film och va allmänt muppiga. Film kanske kommer nån dag, men jag lovar att den kommer skrämma er.. Men vi somna i alla fall helt okej tidigt, skönt det. Dela säng med en hostande, taffsande, täckes tagande men alldelles underbar amanda.

Idag gick vi upp runt halv 7.. Fixa oss, åt och kämpa med amandas dumma byxdress... Kvart i åtta samlades konfa gruppen och vi åkte tåg till uppsala. Det va kul tycker jag, grymma människor. ♥  Nu ska jag duscha och lite så, är ensam hemma så ska bara ta det lite lugnt hade jag tänkt.

PUSS.



somsagt, helt normala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0