nu kan du få mig så lätt

Jättedålig uppdatering, men så kan det va ibland. Har spenderat både fredag och lördag med min finaste Amanda och igår va även några andra härliga bruttor med. Valborg va nice tycker jag, va ute på kvällen och sen hem och myste till film. Kom även några fler på kvällen. Men som sagt, lyckad valborg trots lite kaos !

Idag ska jag inte göra nått speciellt förutom att städa och plugga, söndagar you know. Vill träna ikväll också, men vi får väl se hur det blir med det. Ska nog sova ett par timmar också, inte mycket sömn inatt.

Ha en mysmys söndag hörre ni !



Har slingat håret också somsagt, men är inte lika ljust som det ser ut på bilden.
Trots att Amanda helt ärligt mördade min hårbotten så gjorde hon det bra ändå tycker jag.
Tack Amanda, du är grym.

Kommentarer
Postat av: Benny

så länge linn andersson har bloggpaus kan du kolla in min blogg de är mycket bilder och mode, hoppas du gillar den! kram

2011-05-01 @ 21:24:53
URL: http://behiye.blogg.se/benny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0