Sommarlov

Nu är det över, ingen mer grupp Herman.

Börja dagen med film om trollkarlar eller nått, jag och linn låg på golvet och åt choklad. Sedan blev det att kolla på dinuraurier hehe, sådär lagom nice. Sen åkte jag och Linn hem till mig och fixa oss massa, sen tillbaka till skolan för skolavslutning. Börja med att få betygen, blev inte helt nöjd men ändå helt okej. 2 MVG, 2 G och resten VG. Alltså 240 i merit och jag kommer in på vilket gymnasie jag vill :D Fast ska höja mig så jag minst har VG i allt nästa termin i alla fall. Sen till själva avslutningen, där blev det jobbigt vill jag lova. Kände hela tiden hur nära tårarna va, och när vi samlades utanför efter så kom allt. Stod och stortjöt jättelänge och alla trodde att jag va lite smått störd, men ni ska bara veta hur hemskt det här känns. Kommer inte klara nian, aldrig det. Inte utan Herman, han som stöttat oss genom allt och fått våran klass så otroligt tight. Och sen kom Agnes och grät massa och då blev det bara ännu jobbigare, kommer sakna den kvinnan nått otroligt mycket. Tur att jag har ett år kvar på Kunskap i alla fall. Ni ska bara veta hur underbara ni är. Ae orkar inte det här längre, tårarna kommer direkt. Bilder och så kommer imorgon.

Men i alla fall, SOMMMARLOV nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0