take me as I am

Tjenare.
Linn sov här igår, vi servera ju niornas avslutningsfest. Fasen va snygga alla va, och grymt bra var vi! Så dela säng med en täckestjuv.. Funka ju det också.
Började dagen med nationellt prov i matte, kändes rätt bra faktiskt! Hade jag bara fått lite mer tid så hade jag nog fixat allt.. Jaja, sen rulla dagen på, fick sluta tidigare. Sen blev det stan med joel och anton och träffa amanda och några. Va med dom ett tag, sen åkte vi hem till mig. Kan säga att cykla hem i spöregn med två sega jävlar är inte roligt. Dom vart påkörda av en bil också hahahaha! Ae nu ska jag inte va elak. Amanda va hos mig hela kvällen och vi snacka en massa och såg film. Nu ska jag ta en dusch och sen sova nästan.. Har sjuktligt ont i huvudet och måste va pigg imorgon. Ha det gött.



Skapligt snygg bild från igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0