solen skiner idag

Har haft 2 underbara dagar med min fina Amanda.
Igår kom jag till henne runt 1 och vi baka, sola, fota och bada jacuzzi. Sen på kvällen kom hon hem hit och vi gjorde en massa galna saker. Blandannat spela vi in en sjukligt bra film, kolla fb. Ni kommer inte ångra er ;) vår humor är på topp i alla fall!
Idag vakna vi runt 11 och sega ett tag. Sen åt vi jordgubbar, sola lite och slinga mitt hår. Lite impulsivt sådär, blev helt okej. Funderar dock på att färga håret brunt igen snart. Nu ska jag iväg till stallet för möte och sen hem och sovaaaaa.
Tack för allt Amanda, världens bästa du <3


Kommentarer
Postat av: amanda

du är grym.

jag älskar dig med massa! bästa dagarna!

ring ikväll om imorgon.<3

2011-06-28 @ 22:30:17
URL: http://amandamolander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0