onsdag

Godmorgon måste jag nästan säga, för vakna för mindre än en timme sen... Brukar inte sova så länge, men har inte sovit ut på bra jävla länge så det va riktigt skönt.
Va lite ledsen igår så hann inte skriva om det som gjorde min dag grym sen på kvällen, Nelly och Jonna. Åt med dom på stan och sen hem till Nelly där vi hade det allmänt bra. Vi va ute ett bra dag på kvällen, vilka brudar. Video finns på youtube om ni vill se.

Idag så ska jag bort till stallet och rida lektion, sista för terminen. Känns inte bra alls, allt blir nytt nästa år. Får hoppas på nån av mina fina ponnypluttar i alla fall.
Bilder från hopptävlingen, skolan och skolavslutningen kommer strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0