Nybygget

Har kommit hem från en bra vecka på underbara nybygget.
Skrev inget när jag åkte p.g.a att jag va rätt ledsen och inte alls på humör.. Men veckan blev väldigt bra ändå, skönt att komma bort ett tag.

Börja med att vi kom dit förra söndagen och barnen kom lite senare på kvällen. En del barn va alldelles underbara medans man bara ville slå till en del andra. Fast jag va rätt snäll och gjorde inte det. God mat var det som vanligt hela veckan, nästan så jag kan gå i ide för att jag ätit så mycket under veckan. Mindre kul att en hundjävel åt upp all min chocklad inatt...

Men såklart jobbade vi mesta delen av tiden. Har fått en bula, massa blåmärken, myggbett och ungefär 102 stötar. Och trots en del tårar och barn som inte ville sova om nätterna så kan jag bara säga att min vecka vart grym. Kommer sakna en del barn, underbara Mathilda, Åsa & Staffan, Therese, Moa, Arnie och massa fler. Men som tur är så är jag tillbaka där om 21 dagar, då med några av jordens bästa tjejer.


Kommentarer
Postat av: felicia

hoppas du mår bättre nu liniiiis :)

2011-06-26 @ 19:16:29
URL: http://skothaastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0