kom hem när du vill, jag är vaken hela natten

Tänkte skriva ett litet inlägg, bara för att amanda klipper min thung annars...
Skapligt segt att gå upp imorse, men imorgon får vi sommarloooooooov så det va det fanimig värt. Spendera min dag med 3 mupp grabbar från klassen på stan, nån stadsvandring. Bättre det än skola i alla fall ;) Sen hem och sola några minuter innan jag tog min grymma cykel till stallet. Mötte steffi på vägen så hon sprang bredvid haha. Sen stallvärd med den lille tösen, skön tjej. Red även en mysig liten ur på en mycket fin häst. Om nån ville veta så är agnes nog den stördaste människan som finns. Sånna här kommentarer kan hon komma med lite random "tror jag vart en fågel i mitt förra liv, för idag när jag hoppa från femman så kändes det som jag flög". Tack för att du gör mina dagar, tack.


bara för att bilden är lite smått härlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0