You're barely waking

Helloooo!
Bara jag som är sjukt trött på skolan? den tar DÖD på mig.Idag börja vi kvart över 8 och jag gick upp halv 8, fattar ni hur snabb jag kan va ibland? Jävla racer fart. På förmiddagen hade vi spanska hörförståelse och det gick helt okej, sen matte och kebab till lunch. Älska <3 Sen idrott, men min mage döda mig lite lätt, fast jag va ändå grym på hopprep ;) Trodde seriöst jag skulle dö där ett tag, men jag lever!
Imorgon har vi prov, grymt nervös redan nu..  Jag kan inprincipt ingenting, och det gäller mitt betyg i historia. Känner att jag ska börja plugga nu så jag kan lite i alla fall, får höja mig på kompleteringen annars.
ae nu ska jag inte yra mer, puss på er :D




hihihi, kolla vilken sjukt söt bild jag hitta :D:D

Kommentarer
Postat av: linn andersson

men linaaaaa... :(

2011-02-17 @ 20:33:57
URL: http://llinnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0