you and I, collide

Tjaaaaaa!
Sitter här med mina hypotenusor och försöker räkna ut mantelarean på en kon. Går det bra tror ni? Naeeee. Men snart ska min smarta vän gustav hjälpa mig hihi.
Dagen har vart rätt grym, men sakna min fina vän linn som är sjuk. Jag och Nelly va inte sådär jättesmarta om man säger så, brunetterna som är blonda innerstinne tror jag.. Serisöst, råka riva sönder hela mitt projekt på 20 som jag kämpat med i flera veckor, så va bara att börja pussla ihop alla 350 pappersbitar liksom (y) Men i och med att vi hade lite små grym humor där så löste vi även det. Sen en lek på spanskan, och vi vann såklart. Ae nu ska jag fortsätta dejta matten, puss :*



1 vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0