when you get what you want, but not what you need

Helvetes dag.. Medans jag pluggade som fan så passade några skitungar på att facerapa mig, visst att dom skrev i min logg, men inte okej att domn skrev till några randoms. Jag vet knappt till vilka dom skrev till. Men jaja, dom tyckte det va kul i alla fall.. ;) Hade prov hela eftermiddagen, gick förjävligt rent utsagt. Ville ju verkligen inte ha några G terminen, men aldrig att jag vår VG på det här. Jaja, får kompletera upp mig eller nått. Känner att skolan rullar på nu faktiskt, har ju min egna lilla pusher linn :* utan henne skulle jag inte klarat det! Efter skolan åkte jag till stallet med dampet Martina, något fel är det på tjejan xd Red Nikki på lektion och hon va grym på lekarna ! Gulleponny<3 ae ska nog ta och hoppa in i dushen nu och sen hitta på nått kul för den här kvällen ska jag fan i mig inte plugga! Puss på er.



ååååh, jag vill bli brun...

Kommentarer
Postat av: Leyla Karabeg

ååh, sommar :( ! <3

2011-02-20 @ 02:07:31
URL: http://leylakarabeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0