livet är grymt

Hello.
Dagen har vart så jävla grym,  fy i helvete vad jag älskar min klass! Hade en språkdag som började med grekiska, helt jävla omöjligt.. Sen ice age 3 på SPANSKA,  lina fatta allt! (h) ;) sen på eftermiddagen skulle alla åttor klä ut sig till olika länder, vi va japan hehe. Fyfan vad grymma vi va! Allt från coolingar och äffärsmän till geishor och ninjor. Värsta jävla teamworken! Dock vann vi inte tävlingen, men kul hade vi. Sen spendera jag eftermiddagen med min fina vän ida lagerström. Vid 4 blev det konfa, härlig grupp dedär. Känner att det blir ett väldigt oseriöst inlägg, men är så galet glad :D

Lite bilder från dagen, alla bilder ute på fb.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0