even the best fall down sometime

Hemma ifrån en lång men mysig dag!
Började med stallet runt 12, skulle egentligen hoppat men det var så himla kallt så det blev en mysig skritt tur ute istället. Sara på epan va med, och agnes med kameran. Grymt mysigt i solen, och ponnyn va super pigg och glad! Sen direkt till farmor som fyllde år och träffa släkten där. Käka lite och så, sen blev alla lite små osociala. Kusinerna satte sig vid datorn och spela nått spel, alla tjejer snacka skit i köket, killarna såg tv och jag la mig i en soffa och smsa haha. Besta släkt <3  Nu ska jag bara chilla galet och va social med mina kära vänner! Bilder från dagen kommer strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0