bara för att jag hade lite tråkigt

vart bor du: Norrköping
Brukar du komma i tid: oftast
Hur lång är du: har jag inte koll på faktiskt
Kan du laga mat: jorå
Vad jobbar du med/pluggar du: skolan you know
Vad har du på dig just nu: jeans, linne och tröja
Har du någon fobi: grodor, fyfan...
Hade du en bra kväll igår: helt okej
Vilket är ditt senaste inköp: höhö, kommer inte ihåg
Din favoritdryck på morgonen: äpple juice!!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mammis <3
Har du sovit i din egen säng inatt: ja :)
Vad hade du sönder senast: min lilla lampa nyss...
Vem snackade du med senast: elliot
Varm favoritdricka: choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: kommer faktiskt inte ihåg, men gör saker jag ångrar hela tiden
Saknar du någon just nu: yes...
Vad ska man göra för att få dig irriterad: det märker ni
Någon jag stör mig på: finns en del
Intressen: hästar och vänner
senaste person du kramade: Agnes vare nog
Senaste person du ringde: Ellinor
Senaste person som ringde dig: Ellinor
Vad drack du senast: Juice!
Vill du ha barn: nån gån ja
Längtar du till din nästa födelsedag: klart, 15 o allt
Är du sugen på något nu: njaaa
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: usch och fy
Använder du hudkräm: varje dag
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: det händer
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: det kan bli bättre, men aa
Vilken låt lyssnade du senast på: Jag kommer - Veronica Maggio
Har någon annan sovit i din säng inatt: siri <3
Vad tycker du är äckligt: grodor....
Har du pengar på mobilen: yesyes





Kommentarer
Postat av: fanny

bara för att ja har tråkigt sås nor jag den där :)

2011-02-25 @ 00:03:28
URL: http://fannysmedberg.blogg.se/
Postat av: fanny

bara för att ja har tråkigt så snor jag den där :)

2011-02-25 @ 00:04:02
URL: http://fannysmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0