a lonely september

tjatja!
Har vart riktigt sur hela dagen, och med en gnällande linn blir det inte mycket bättre.. Haha, puss på dig! Kursen är förjävlig, prov nästa vecka och har ingen aning om nått. 3 av 33 frågor som ska va klara på fredag har jag gjort (y) Dagen blev ju inte bättre när jag kom på att jag va tvungen att va i skolan tills 4 i och med att jag hade utvecklingssamtal. Om det går som planerat och som lärarna tror så kommer jag ha 5 mvg och resten vg, rätt nice. Fast dom sa att jag va lite slö (a) så ska fan ta tag i livet nu! Sen blev det stress till stallet och hoppa nikki på lektion för hg. När vi hoppa bana va hon lite skum och kom fel och var ofokuserad, men vi slutade med en oxer på 70 kanske, då hoppade hon super bra! Kanoners. Nu ska jag plugga spanska för att kunna redovisa den imorgon, blir niceeee. Puss på er.



random bild på gulle hund!

Kommentarer
Postat av: Reidarfatima

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-06-03 @ 09:46:13
URL: http://reidarfatima.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0