if I had you

Känner att det verkligen bärjar dra ihop sig till sommarn, även fast det är ett par veckor kvar. Vilken lärare man än snackar med så vill dom bara prata om betyg hit och betyg dit. Man orkar kämpa i några ämnen, men aldrig att man orkar ge gärnet i alla 16 ämnen. Jag kämpar så gott jag kan liksom, tror inte det blir bättre för att  lärarna är på en 24/7. Fast ska inte klaga, tror inte direkt det blir lättare nästa år. Tycker synd om er nior ;)
Men tror jag kommer in på det jag vill med betygen jag har, bara jag inte sänker mig. Ae nu ska jag sluta snacka om betyg, riktigt trött på det.

Min dag har vart helt okej med idrott, musik och bild, inte direkt de jobbigaste ämnena. Ni skulle sett våran idrottslektion, galna hela bunten. Men som sagt, ni som gör mina dagar.  Ae nu ska jag plugga gärnet en stund, ha det bra !



hahahaha, många år sen det där...
Jag saknar dig min fina Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0