i'd rather be with you

Hann inte skriva nått igår, så gör det idag istället.

Söndag
Börja med att vakna av klockan 03.45, skapligt mysigt.. Nae men va rätt pigg ändå fast jag inte sov mer än ett par timmar. Sen buss i många timmar med härliga människor. Halv tio va vi framme i ullared där vi shoppade en jävla massa hela dagen. Träffade även på ola-conny, det gjorde min dag <3 Nae då men han är skön. Va där till halv 5 till halv fem typ och sen blev det bussen hem igen.
Fick med mig en hel del grejer hem vilket känns awesome, även fast jag är sådär 2200 kronor fattigare nu. Men det va det värt!

Nu vakna jag för ett tag sen och har redan förstört tvättmaskinen och ramlat i trappan, bra start på dagen! Ska ut i solen ett tag nu och sen blir det stallet. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0