fina vänner

Jag har nog några av världens finaste vänner vid min sida.
Det finns en hel del falska människor i Norrköping, men jag har några jag skulle offra allt för. Dom kan få mig glad utan att göra mycket alls, ser på mig hur jag mår utan att jag behöver säga nått och jag vet att jag alltid har dom vid min sida. Skulle aldrig orka med livet utan dom, det finaste jag har. Ni vet vilka ni är och ni ska veta, mig har ni alltid vid eran sida. Ni är guldvärda för allt ni gjort för mig när jag mått dåligt, ni har fått mig att fortsätta kämpa och ni har fått mig att få kontroll på mitt liv som är lite kaos ibland. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket ni betyder för mig.
Jag säger det alldelles för sällan, men jag älskar er mina fina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0