En resa på tusentals mil måste börja med ett enda steg

Dålig uppdatering, men har inte vart hemma och så där så skriver om båda dagarna nu.

Torsdag
Träffade min fina Amanda vid rese typ 11 och sen blev det buss till krokek lite spontant sådär. Träffade några trevliga människor där och så, härligthärligt. Sen snabbt hem och packa och sen till konfan. Vart riktigt mys även fast många inte va där. Kvällen spenderade jag i scoutstugan med fina vänner och det va trevligt även fast jag inte mådde så bra.

Fredag
Va nere i stallet vid halv 8 och fixade lite där. Klockan 9 var det dressyr träning för Anna Kampner på paddan och det gick faktiskt riktigt bra. Helt slut va både jag och hästen sen kan jag lova, fin va han ! Senare red jag Nikki också som inte alls skötte sig, ibland förstår jag mig inte på henne. Sparka mig i hagen också, fast det är ju en annan femma. Grymt roligt va det i alla fall, flög gjorde jag !

Skulle egentligen på tjejkväll idag men blev inte så för mår inte bra.. Väldigt synd för jag saknar mina brudar <3 Men jaja, blir väl att ta det lugnt och plugga lite kanske. Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0