can I be the one

Mitt liv rullar på som vanligt skulle jag vilja säga.
Allt är sådär lagom bra liksom.
Förutom att världensbästa lärare kommer sluta till sommarn, kommer verkligen aldrig klara nian utan han.. Han fick vår klass från botten till toppen, helt obeskrivligt bra är han. Men ah, nu kommer det bara gå sämre. Bästa Herman <3
Men deppa ska jag inte göra, då blir det inget roligt! Klippte mig idag förresten, och när till och med frisören säger att mitt hår är riktigt jävla slitet då är det verkligen slitet.. Klippte bort en bra bit och än så länge känns det helt okej, även fast det är kort.
På tal om nått annat så kommer min helg bli grym. Imorgon blir det Amanda och stina och sen på lördag är det valborg med fina människor. Kommer bli riktigt nice känner jag.
Men nae nu babblar jag bara om massa onödigt så ska nog gå och hitta på nått annat......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0