you're beautiful to me


Allmänt sämst dag, och allt har vart jobbigt hela dagen.. Ingen ork, ingen lust. Men somsagt, alla här väl dåliga dagar. Skolan va inte bra, och herman va inte där och då funkar det inte för mig. Han gör det mycket lättare helt enkelt :) Sen slöjd i 3 TIMMAR! Går rätt bra för mig, men ändå jobbigt och pilligt xd Sen möta sötnosarna Johanna, steffi och agnes i stan för att sen åka till stallet. Nikki va riktigt elak idag, pigg och stark som fan så det gick inte så jävla bra asså. Hoppas på bättring imorgon! Sen red jag lektion på zingo och det gick bra tycker jag, förutom att jag fick fel galopp, HELA TIDEN!! Jaja. Sen lucia-möte och sen hem. Har massa att göra tills på fredag, men jag orkar verkligen inte just nu, så det får vänta helt enkelt. Nae ska nog krypa ner i sängen och hoppas att allt är bättre när jag vaknar. Hoppas ni haft en bättre dag än mig, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0