somebody told me

Igår försvann mitt inlägg, en av de många sakerna jag inte gillar med blogg.se -.-
Men i skolan va jag faktiskt riktig duktig, VG i spanska och allt. Trodde jag icke, men ibland kan man förvånas. Linn och jag alltså, vilken humor <3 dock kommer jag va utan henne i två veckor sen ... :( Idrott hade vi också, fast det va typ massa frågor om ergonomi, och jag och vanessa va grymt bra! Drog plinatar och hade oss. Sen spårvagnen till stallet där jag red en sväng på Nikki. As pigg va hon :) sen hade jag och bästa sara petersson det grymt bra, härliga flicka. Nu sitter jag och fryser som en gris, så ska nog hoppa in i dushen. Hare gött.



all I want is you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0