jag har famlat i mörkret, men i dig såg jag jag ljuset

Bättre dag idag faktiskt! VG i spanska muntligt är ju inte heller helt fel. G i so är mindre bra. Ajja :) Jobbar faktiskt riktigt bra i skolan nu, med min bästa linn! Om vi jobbar såhär bra alla dagar till nian så är det inga problem med att nå rätt högt. Jajaaa, dagen rulla på helt enkelt! Sen mötte jag bästa steffi i stan och åkte sen till stallet, som vanligt ;) Nikki va lite bättre idag, dock stark och jobbig i munnen. Det får vi jobba på. Va där as länge, åkte hem typ 8. Mysigtpysigt på kvällen :) Nu har jag städat faktiskt, för imorgon är jag fullbokad helaaa dagen och sen får vi gäster på lördag. Imorgon är det först skola, sen sälja kakoR HAHA och sen myskväll hos ellinor :) Kommer bli en riktigt niceig dag! Men pusssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0