you can count on me

Klockren dag, speciellt idrotten ;) jag var GRYM ska jag säga er! Vi hade nån speciell volleyboll, och det var faktiskt riktigt roligt. Alla var seriösa, och aa, grymt. Linn gjorde även sälen, dagens bästa! Lilla älsklingen <3 du gör mina dagar! Försökte plugga inför provet imorgon hela dagen idag, och det gick väl som det gick.. Jajaja, ska försöka i alla fall :) VG hoppas jag på , men g är ok. Måste bara säga att jag är så grymt jävla glad just nu! Går inte att beskriva :') Vet faktiskt inte varför. Dock har jag ont i huvudet så ska ta en huvudvärkstablett och sedan gosa ner mig i sängen, mys. Ha det bäst, puss!

Kommentarer
Postat av: linn

hihi awi, älskar dig gumsan ! <3



VINNAREN ÄR UPPLAGD :D Kolla ifall du är den lyckliga vinnaren av min tävling ! om inte så vill jag säga tack för att du ställde upp.

2010-11-17 @ 19:35:09
URL: http://llinnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0