I don't want to see you here again

Ojoj, länge sen.
Jaja, dagen har vart superduper och jag är klar med min pipa äntligen ;) Eftersom nästan alla andra har prao så är det bara jag och ida lagerström om dagarna, men jag klagar inte. Hon är skapligt bra hon. Dock saknar jag älskade linn <3 hon kommer nästa vecka, men imorgon kommer nelly, niceigt! En sak som är mindre niceigt är att det är massamassa snö ute, I FUCKING NOVEMBER! Snö överallt, och man fryser sönder. Tur att jag köpte en mössa idaaaaaag! Nikki va faktiskt rikigt duktig idag, lugn och inte jobbig i munnen. (för att va hon asså). Ae har  inget vettigt att säga så ska dra mig nu. Pussss



nikki <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0