that's the damn truth

Lyckad hoppclinic för björn svensson tycker jag. Han är riktigt grym, och tänker på ett väldigt smart och bra sätt. Heidi var också riktigt duktig! En mindre bra sak är att jag inte längre har någon egen sadel och kan derför inte rida när jag vill :( barbacka på Nikki är inget jag vill pröva för tillfället! Hon hade inte vart snäll idag på sadelprovningen :( jajajajaa. Hjälpte till barnen också, galoppera i lina. Och var även i skolan ett par timmar, så har hunnit med grymt mycket idag! Gilllllas. Imorgon blir det norf vid 10 typ, och är där hela dagen. Mys.



rätt bra bild för att va tagen med  mobilkamera tycker jag :)
på min sociala vän alanya!

Kommentarer
Postat av: johanna

Fin blogg, hur mås det? :)

2010-11-01 @ 22:20:33
URL: http://jjohannawahlberg.blogg.se/
Postat av: Lovisa

vilken fin bild :)

2010-11-01 @ 22:26:53
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0