I belive

Första lovdagen yaaaaaaaaaaaaaaao! Dock vakna jag av mig själv vid 9, mindre roligt. Har sett film med mina bröder, som båda två är hemma -.- Fast snart ska jag pallra mig in till stan och kolla lite, sen blir det skola vid 1. Får i alla fall träffa mina bästa <3 tror jag :o, hoppas jag! Sen till stallet direkt och kolla på hoppclinic. Tror inte jag ska rida idag, Nikki ska ju troligtvis få ny sadel idag så nån i stallet rider henne på sadelprovningen :) Och sen måste jag va i skolan till 4, fast får nog sluta tidigare ;) Jaja, vi får se hur det blir. Nu är jag riktigt sugen på den där tårtan som står i kylen, ska nog ta en liten bit hihi. Ajja,  bye :)

Kommentarer
Postat av: henny

fin blogg :)

2010-11-01 @ 14:14:37
URL: http://hennny.blogg.se/
Postat av: Amanda

om jag vaknar klockan nio har jag haft jättesovmorgon XD

jag brukar vakna mellan 7 & 8 av mig själv, haha.



för van att antingen jobba i stallet eller tävla XD

2010-11-01 @ 14:33:51
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0