Helg, I'm loving it!

Ett tag sen sist, men jaja.
Igår spenderades kvällen hemma hos Ida franzen med familj, riktigt länge sen. Mys va det! Blev dock inte så sent, och lite tur det för nu är jag trött som fan! Jag har som tur va inte en så jobbig dag idag, städa lite sen maxi med mammi <3 bara hon och jag dessutom! Ska nog köpa nått till pappa med tanke på att det är fars-dag och sedan kanske spana på lite julklappar. Börjar bli dax fan :o Jaja, kanske även får hem nått till mig själv, man får ju hoppas ;) Nu ska ni få lite snyggis bilder från veckan :D PUSS







hahahahaha, passar jag bra i blondt? ;)
HAHAHA

Kommentarer
Postat av: johanna

frågestund på bloggen, regler och annat hittar du på www.johannaaakarlsson.blogg.se , fråga gärna en eller flera frågor :) puss

2010-11-14 @ 19:37:49
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0