tibbie! <3

Jag saknar dig Tibbie, mer och mer för varje dag som går. Jag red dig för första gången i slutet på 2008 tror jag, och jag blev fast direkt. I början red jag dig mest på lektion, så himla stark och jag vet att du har gjort mig så jävla förbannad och ledsen flera gånger! Men du va ändå bäst och jag blev alltid lika glad när jag fick dig på lektion. I början kunde ingen av oss mycket alls, men du lärde mig massa. Det var mest lek i början, men det blev allt mer serriösa ridpass och sista gången jag red dig 25 april var underbart! Du lyssna otroligt bra och det har aldrig gått sådär bra. Vi har även haft många oserriösa pass när båda vart trötta, galopp på fältena o massa mys! Tyvärr växte jag, men inte du. Du är den ponnyn som betytt mest för mig, och det kommer du alltid göra, det vet jag. Du har det säkert jätte bra där du står nu och jag kommer komma och hälsa på någon dag!
Jag älskar dig Tibbie! <3

  
  
  
  
  
  
  
  




Det va några av de mångamånga bilderna jag hade, ville bara säga att tibbie är bästaste och att jag saknar henne massa!


Kommentarer
Postat av: ellinor (:

bästa tibben!

ni var finast <3

2010-05-05 @ 15:44:44
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/
Postat av: fanny

lille gumman!

saknar den lille parveln :( <3

2010-05-05 @ 21:56:03
URL: http://fannysmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0