flummmar'n här!

Idag har jag mått riktigt jävla bäst! Skolan va bra, jag fick massa gjort samtidigt som jag hade grymt roligt. Det är så det ska va ! EFter skolan red jag Billy, underbar häst dedär! Det är en obeskrivlig känsla när jag rättar mina fel, och det faktiskt blir skillnad! Det är verkligen en häst jag skulle vilja rida fler gånger :) Hela kvällen har jag vart allmänt konstig, men jag mår riktigtriktigt bra och det va länge sen jag mådde såhär! Jag har ryckt upp mig enormt mycket, braaaaaaaaa! Nae ni fattar säkert inte ett skit, men sak samma (a)
GLAD ÄR JAG I ALLA FALL! Snart ska jag hoppa i sängen bokstavligt talat! hihihihihihihih!

Kommentarer
Postat av: emma

din och min ide var ju bäst :) vi gör't i juni

någon dag :D<3<3

2010-05-10 @ 21:59:58
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/
Postat av: ellinor

det är så himla bra när du är glad, då är jag också glad! <3

2010-05-10 @ 22:33:01
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0