Things changes!

Skrev inte något igår, men så trött som jag va då har jag aldrig varit! Red Zingo på lektion , underbar! Finfinfin häst dedär!
Kom preciiis i tid idag, tur det. Hade spanska och nu har jag inte mycket kvar i det ämnet asså! Dock 11 ndra steg kvar.. INTE OK! Engelskan va skoj, jag och amanda har humor! Sen lunch och jobb. Eller aa, ida och jag brottades litegrann där (a) Hon knäa mig och jag drog ner hennes klänning (y) Mitt manus är äntligen klart nu! Efter 20 jobbiga veckor ;) Känns bra! Nu ska jag fixa slutrelektionen oså, sen deperate housewife ikväll :D PUSS!

Kommentarer
Postat av: ellinor

hahahah ska du börja följa dh nu gullunge, typ missat 4 säsonger eller nåt :D <3

2010-05-18 @ 19:00:46
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0