Pluggdag som bara fan!

I skolan pluggade jag som bara fan ska jag säga er, skrivkramp hela dagen! Trots det så fick jag mig mina skrattanfall, t.ex när Nelly smartot gick in i väggen ;) Det är sjukt skönt att jobba med Nelly och Agnes asså, för man får massa gjort samtidigt som man har grymt kul! Tummen upp på det! (y)
Förövrigt så var det rörigt i skolan, massa små bråk som blivit större men jag försöker hålla mig undan! Agnes och Nelly är bra, riktigt bra! Ända sen 4 har jag suttit och pluggat, jag orkar inte mer.. bara hemkunskapen kvar, sen går jag och lägger mig helt serriöst!

Kör en dagens outfit också ;D



Tjocktröja, ullared
T-shirt, ellos
Shorts, avklippta jeans
Tights, hm

Kommentarer
Postat av: aaagnes

Jag älskar dig lina! :D <3

2010-05-07 @ 08:22:45
Postat av: Anonym

skulle vara ännu snyggare om du ist för tjocktröjan hade en stickad svart,grå eller beige cardigan! skitsnyggt då! ;) loveuuuuu <3

2010-05-09 @ 14:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0