Löve

Försov mig, ovanligt? Naaaaaaaaae.
Men hann iallafall även fast jag såg lite små ruffsig ut när jag kom fram ;) men ibland gäller det att bjuda på sig lite granna! Hade spanska, oserriösaste lektionen någonsin! Den bestod av att vi va ute i parken, räkna 1 - 100 på spanska, och sedan 100 - 1. Massamassa gånger, och jag och Alex fixade det riktigt bra måste jag säga! Sen var det engelska, vet inte riktigt vad jag ska skriva om den. Varken svår, rolig, tråkig eller lätt. Men det funka. Amanda är min bästa engelska kompis! :D Till lunch vare kyckling och god sås, mumma! På eftermiddagen blev det klubbor och massa bus, trevligttrevligt ;) Efter skolan tog jag bussen till stallet, där jag mötte ellinor och en olivia på kryckor. Kraken :/ Red iallafall ut på Nikki, och hon va faktiskt mycket rolig idag. Och sen är hon kåt i mig också, brunstar och sniffar på mig xd lite gullig, men ganska läskig! Nu ska jag duscha, och sen somna lite tidigare än igår så jag orkar gå upp imorn. Hoppas ni haft en bra dag, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0