kallt!

Klockan halv 7 imorse spillde ellinor cola i hela sängen, trevligt sätt att vakna av lixom :) Men vi somna om och sov till ca 10 , rätt bra med tanke på att vi somna rätt tidigt igår! Mammsen och jag åkte sen till maxi där jag köpte:
* Klänning till Kroatien / avslutningen
* Linne
* Jeans Shorts
* Bh
Har även köpt lite saker i veckan, tror faktiskt jag har det mesta nu inför Kroatien. Känns bra. Men kanske blir ett par till shorts jag såg häromdagen, skulle va snyggt till mina gladiator sandaler :) Nu höller jag på att frysa ihjäl så ska nog mysa i sängen till en film eller nått. Puss

Kommentarer
Postat av: ellinor

halv 8 faktiiiiskt :) hahah men bra är ja allt ;) <3

2010-05-13 @ 21:12:06
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0