Hemstudiedag!

Hemstudiedag, det gillar vi mycket!
Bara det ätt jag hade tänkt att sova till typ 11, men nae farfar kommer och väcker mig tidigt -.- ajja, jag har inte börjat plugga än men det måste jag göra typ NU för jag har dels en hemkunskapsuppgift att göra och sen ett manus att skriva. Riktigtriktigt lyckat -.- Sen ska jag ju träffa ellinor i stan tjugo över 3, så det är bästa jag sätter fart!
Juste, speedwayen igår var riktigt lyckad tycker jag! Förutom att det va askallt och att man fick sand i ögonen då. Jag och Ellinor satt i cafeterian aas länge och värmde oss hihi! Många snygga killar vare också ;) Dock förlora vargarna :/ nae nu ska jag gå, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0