@ ellinors plaaace

Skolan var bra, hemkunskap nästan hela dagen. Riktigt gott blev det tillslut också, bara att jag gjorde en liten olycka med potatisskalar'n (a) Våran grupp va riktigt bra också, kyssen på det! Jag åt glass för hela klassen med, känns bra! Väntade på mammas jobb tills ellinor sluta, och jag STANK vitlök ! Gick med ellinor på stan i massa timmar, vi köpte dock inget meeen parkeringsböter hann vi med ;) Bloooonda! Vi har även hunnit med att grilla hos mig och ätit och packat och såå. Om ellinor kommer ut ur duscen snart så ska vi sätta på en film, och även baka kola har jag bestämt. Men hon vet inget än dock hihihihi! PUSS!

 

Glad blir man när man kollar igenom lite bilder och hittar den här :')

 


Kommentarer
Postat av: ellinor (:

världens bästa är du :) <3

2010-05-13 @ 16:27:07
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0