you're inpossible to find

tjeeenaaa mittbena!
skolan var som vanligt, små tjaffs och skit men sånt får man leva med! Redovisade spanska hörförståelsen med, gick sämst. Men hoppas jag fjäska till mig ett G iaf ;) Det var heeeelt proppfult överallt idag, inte okej när 9:orna gör nationeltprov! Efter skolan gick jag och gulle lotte hem till mig och fixa och gjorde lite och sen till skolan för att ha filmkväll med bästa klassen! hahahah jag kom på vid resecentrum att jag glömt filmen så då vare bara att åka hem igen xd Filmkvälen var as mysig verkligen!
Jag måste bara säga att grp. Herman är den bästa som finns. ALLA betyder verkligen sjukt mycket och om någon slutar skule det inte bli dessamma. Vi har gått igenom mycket tillsammans men vi har 2 undrebara år kvar :')
Nu  väntar jag på att ellen ska skicka filmen när jag rider tibb, så kommer den nog upp här så småning om! :D Ha det bra!
/ Lina Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0