ponnyridning

lite små jobbigt att komma upp idag efter en sen kväll + att man ställde om klockan inatt om ni inte visste det ;) Aftonbladet först , och sen springa lite till bussen asså xd men vi hann och kom till stallet i tid ! :D där fick vi borsta en lite små smutsig ponny och sen åka bort till stadium arena för att ha ponny ridning. Det var kallt och regningt men det fixa vi vettni ;) men inte lite konstiga vi kände oss i ridkläder bland alla finklädda ;D MYCKET dreglig blev jag om man säger så, men det är sånt som händer ibland asså ;) Red tillbaka på indy och ellen på zimba hahaha ;) Sen åkte vi hem och nu är jag sjukt trött så jag tror nästan jag ska gå och lägga mig snart ;o eller äta måste jag för jag är dööö hungrig! men ha det bra ,
/ Lina Andersson



hihih bilden på emmy och indy med jockeyläder ;)
bild tagen från ellinors blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0