måndag

tjatjaa,
måndag morgonar gillar vi inte, men som tur är börjar vi 9 ;) först hade vi planering och herman skämmde ut mig rätt rejält tyckte jag ;o sen hade jag och lotta lite mys i parken, och man kan ju lungt säga att hon är en av de klantigaste jag känner. Blir rädd för en tant och ramlar pladask på rumpan xd. hahahahahah! Sen jobbade jag lite matte, jag är pepp asså! På lunchen var det ris och korvstroganoff, inte det minsta gött -.- och hela eftermiddagen flummade jag bort, det är inte okej med tanke på hur jag ligger till just nu.. men jag satt kvar till 3 idag , vilket gjorde att jag jobbade ifatt lite :) när jag slutat kom bästa agnes och vi åkte spårvagnen till stallet. Jag har saknat den ungen assså! Hade hopplektion på corea idag, hon var sjukt mycket bättre i munnen och hoppade riktigt bra där :D tagga inför 5/4 nu dåååå! :D
När jag kom hem blev jag något glad, hoppashoppashoppas! skriver mer imorn ;)
nae nu ska jag kanske ta fram spanskan lite -.-
måste troligtvis jobba som en gaaaalning resten av terminen... men ha det bra! :D
/ Lina Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0