lost without you

hejsan!
Vaknade i tid, men mina lockar var helt cp så jag var tvungen att locka om, så ingen frukost men sånt får man ta lixom! I skolan såg vi först på nyheterna, jag var med till 100% och fick 8/8 rätt fan! :D Ganska stolt eftersom jag aldrig brukar gilla detta ;) Sen hade jag mattepass med olle, axel och nicolas bara xd De där med area enheter är inte min grejj asså ;D Sen jobbade jag sjlv ett tag, nelly, ida och jonna hade ändå labb så jag passa på att jobba. Jag läste as mycket i min engelska bok, smatidigt som jag smsa hela tiden ;) Till lunch vare filmjölk, men vi fokuserade mest på att få chrille att förstå ;D sen jobbade vi ett tag, men jag och ida fick damp och gick omkring lite. bästa kommentaren från en sexa när ida red på min rygg: Ohh vad stark hon är, hon kan ju fan böra en halft förlamad människa! HAHAHAH! Sen hade jag och idisen lite små damp med mina teckningar som kommer imorgon eller lördag, helt sjukt snygga! Efter skolan gick jag själv på stan ett tag, köpte ett linne på gina bara. Sen bussen till stallet där jag var själv ett bra tag innan folket ramla in ;) Red Jambal på lektion. Sjukt ostadig häst, men det gick bra i vissa stunder ;) Ska även rida han imorgon med tideman tygel eller nått sa mimmi, hahah det blir spännande ;) Nu har jag ätit pannkakor och ska packa allt till imorn när det blir mys med brudarna i malins stuga! :D Ha det bra !
/ Lina Andersson

Kommentarer
Postat av: Martina

Gick det bra me Jambal i fre för ja glömde att fråga ?

2010-03-19 @ 22:23:44
URL: http://martinastaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0