I've make a misstake

javet, jag har vart sämst på att blogga nu men jag har vart i romme, vart as trött och massa plugg..

Igår:
Blev att gå upp kvart i 5, riktigt nice xd men sen väl vid bussen blev jag as gladis och pigg ;D Vägen dit var väldigt jobbig, jag va jätte trött men kunde inte sova och ingen nästan inge va social :( Hade VÄRLDENS jobbigaste människor b¨de bakom och framör mig och jag sväär att jag va nära på att slå till den ena hååååårt..
Men iaf, väl framme i romme ca 2 timmar försent så ställde vi oss först i fel kö och sen tog det aaas låmg tid att få på sig allt och de så kag tror inte att vi ålte förren typ 12 xd Hela romme var KLOCKRENT, härligt folk och mysig dag! Jag och ida är vår egna sort, erfarna nyböjare! Jag orkar inte skriva allt som hände, men om nån är intresserad så äre bara atfråga ;)

Idag flöt dagen på och nu ska jag börja plugga så puss !
/ Lina Andersson



bild från förra året.

Kommentarer
Postat av: aaagnes!

BÄSTA ROMME MED DOM BÄSTA MÄNNISKORNA :D <3<3<3

2010-03-03 @ 19:03:24
Postat av: aaagnes!

BÄSTA ROMME MED DOM BÄSTA MÄNNISKORNA :D <3<3<3

2010-03-03 @ 19:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0