if we ever meet again

tjatjaaa,
idag var vädret inte det bästa om man säger så , men det är sånt man får leva med när det håller på att bli vår! Hela förmiddagen övade vi spanska, sen så redovisade vi det på eftermiddagen. Det gick jätte dåligt verkligen, men hon verkade ju nöjd iaf xd I skolan är det aas svårt att veta vad man ska jobba med, jag behöver göra massa men vet inte riktigt vad. Efter skolan drog jag och agnes till stallet där jag red lektion på paddan. Han var verkligen jätte dukig idag! stolt över han :') bästa ponnyplutten <3! Nu är jag hemma och ska snart duscha, sen har jag massa plugg att göra :( Men somsagt va sociala på sms! :D
pusspuss
/ Lina Andersson







bjuder på några gamla bilder från 2008 , I love ponnyn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0