I want to turn back time

Skolan var jätte jobbig idag. Först spanska, jag och linn fatta iiinget av övningen så fel på alla 7 frågor (y)! Sen engelska men aas lätt läsförståelse, men vi har ju klockrenaste herman som gör allt roligare ;D Sen några äckliga biffar till lunch, men chill med tjejorna! Sen hade vi en labb, gick ganska bra men roligt vare inte. Vi skulle typ kolla på olika linser och skit xd Efter det hade vi samling och sen sluta vi. Jag gick med linnéa till stan ett tag och vi hittade lite snygga grejjer. Dock inga köp innan söndag som jag lovat mig själv ;) Efter det gick jag till mammas jobb, fick pengar och sen mötte ellinor. Vi åt på donken och fick små stressa lite till bussen, med glass och läsk ;) Väl framme i stallet vare roligt som vanligt och jag redd tibbie plutten :') Den hästen är den bästa och roligaste jag ridit, jag sväär.
Ellinor gjorde iaf min dag till skiiiit bra, som alltid! :D
imorgon är det studiedag och jag  MÅSTE plugga -.-
/ Lina Andersson


Kommentarer
Postat av: ellinor

hahahaah bästa när bussen kom o ja tröck in glass i hela munnen xd du är världsbäst <3

2010-03-10 @ 16:48:30
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0