I try my best but never success....

tjeena,
Måndag idag och som alltid är dessa dagar deprimerade.. Jag tror aldrig att jag har haft såhär svårt att komma upp ur sängen som jag hade imorse ;o , det va fan plågande! Men om jag skulle stannat hemma så skulle jag inte fått rida så ;) Första lektionen somna jag nästan på, massa information som verkligen inte ville in i hjärnan så jag vet inte hur borta jag va xd. Sen gjorde jag klart allt i matten, känns obesrivligt skönt nu asså! Jonna och Nelly gjorde min dag bäst med milshakarna och allt. de är bästa! Efter skolan direkt till stallet. Det känndes heeeeelt fel utan agnes :( I stallet red jag Corea, as skön häst! Inte som alla andra, men jag kom allt på henne snabbt ;) Nu är jag hemma och har ätit och duschat och så. Är väldigt trött så vi får se när jag slocknar ;) Jag måste iallafall packa till stadium arena imorn.. Förr älskade jag friidrott, nu är det jobbigt för jag får så jäävla ont i knänen och hälarna :( ääääh skit samma roligt äre! :D
/ Lina Andersson

Kommentarer
Postat av: agnes

ja saknar dej :( <3

2010-03-16 @ 10:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0