I know you sometimes feel afraid

hej,
hann inte skriva något igår för jag kom hem sent och sen pluggade jag faktiskt ganska mycket :)
jag och ellinor hade iallafall något roligt med målaren i stallet och dä, vi lyckas fan med allt ;)

morgonen va hämsk, ibland vet jag inte vad jag ska ta mig till asså. Spanska direkt på morgonen och vi snacka spanska hela tiden typ. Sen hade vi labb, vi skulle själva komma på vad vi skulle göra och jag har skapligt dålig fantasi men det gick helt okej xd Till lunch var det typ kalopps, men för mig morötter och knäcke. På eftermiddagen jobbade jag faktiskt på ganska bra, det behöver jag! Sen gick jag hem från skolan, baka kladdkaka, äta och pluggat massa. Klockan är inte så mycket men jag har ändå hunnit massa ! :D Men nu ska jag ta fram matten istället så byyeee.
/ Lina Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0