I could be chasing, but my time would be wasted

HEJ :D
Jag är sjuk glad idag för att solen lyser och det är faktisk varmt! :D Gick faktiskt till skolan i det fina vädret. Det är jobbigt innan man går, men efter känns det riktigt skönt. Vi hade spanska på morgonen och det gick rätt bra, med steg 11 har vi kommit igång med bra! Sen hade vi engelska, det var lite småpinsamt varför skriver jag dock ej här. Till lunch var det påsktallrik och det är potatis ägg och gräddfil för mig :D mumma! Eftermiddagen flöt på bra och engelskan gick super! På något sätt har den här dagen kännt anorlunda för mina hat-ämnen har gått super! :D ajja efter skolan tog jag bussen till stallet där jag träffade Ellinor. Först borstade jag är väldigt smutsig ponny och sen red jag Nikki i paddocken. Hon är gaaanska rolig, men väldigt jobbig! gullig är hon iallafall :') Sen red jag ut en snabbis på Tibbie plutten och hon var väldigt stark och pigg, men ändå bäst! Nu har jag pluggat som fasen och ska fortsätta med det ett tag nu , ha det bra iaf :D
/ Lina Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0